Owanuta Owanuta
4360
BLOG

ŚMIERĆ TATY

Owanuta Owanuta Rozmaitości Obserwuj notkę 83
Szanowni Państwo, Nie potrafię wyrazić bólu z jakim piszę do Państwa tę wiadomość. Moje imię Karolina Woroniecka. Jestem córką Włodka Woronieckiego, Państwu znanego bliżej jako Owanuta... Z niewyobrażalnym cierpieniem jestem zmuszona poinformowac Państwa o tragicznej śmierci mojego Ukochanego Taty. Dnia 19. września okrutny los odebrał mi moje najwieksze Wsparcie, moje poczucie bezpieczeństwa, moj niedościgniony wzór, moje korzenie, mojego największego Kibica, mojego Ojca. Tata zginął na ziemi amerykańskiej. Straszny wypadek drogowy bezlitośnie rozdzielił nas na wieki. Państwo wiedzą jak bardzo mojemu Tacie leżały na sercu losy Polski, o Kraju zawsze mówił z wielką miłością i szacunkiem. Ja zaopiekowałam się Jego Ostatnią Drogą mojego i teraz jest już w swojej ukochanej Warszawie. W obliczu zaistniałej tragedii zastanawiajaco brzmi ostatnia notka mojego Taty o znamienitym tytule "Cela śmierci"... Jest wiele znaków zapytania a śledztwo jest w toku. Będę Państwa informować o jego przebiegu a tych z Państwa, ktorzy mieli z Tatą bliższy kontakt, prosze o prywatna wiadomość. Z tego miejsca oddaje cześć swojemu Ojcu Włodzimierzowi Woronieckiemu. Ceremonia pożegnalna odbedzie się w piątek 4. listopada na Cmentarzu Północnym w sali B o godzinie 11.30. Z niewymownym bólem w sercu, Karolina Woroniecka
Owanuta
O mnie Owanuta

Nutnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości